Корекційні програми

Професійний інструментарій працівника психологічної служби
1. Корекційно-розвивальна програма для учнів підліткового віку «Долаємо стрес разом» (укладач: Колесник А.І., методист РМЦ управління освіти Глибоцької РДА). Первинну експертизу здійснювала Оксіна Н.В. Завантажити

2. Корекційно-розвивальна програма для розвитку пізнавальної і емоційної сфер дитини з ЗПР (для учнів початкових класів) (укладач: Палько С.М., практичний психолог Стерченської ЗОШ І-ІІІ ст. Глибоцького району). Первинну експертизу здійснювала Губчин О.Я. Завантажити

3. Розвивальна тренінгова програма для використання практичними психологами в роботі з педагогічними працівниками закладів освіти «Розвиток комунікативної компетентності та навичок групової взаємодії в педагогічному колективі» (укладач: Ленковська І.О., практичний психолог міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді). Первинну експертизу здійснювали Романовська Д.Д., Пислар О.В. Завантажити

4. Програма тренінгових занять для розвитку психологічної компетентності та культури батьків «Мистецтво бути батьками» (укладач: Боднар Л.І., практичний психолог, соціальний педагог Оршовецького ЗНЗ І-ІІІ ст. Кіцманського району). Первинну експертизу здійснювали Романовська Д.Д., Реус О.А. Завантажити

5. Тренінгова програма для працівників психологічної служби системи освіти «Профілактика професійного вигорання фахівців психологічної служби системи освіти» (укладач: Вашкеба Ю.М., методист-психолог РМК відділу освіти, молоді та спорту Кіцманської РДА). Первинну експертизу здійснювали Романовська Д.Д., Драпака А.В. Завантажити

6. Програма соціально-психологічного тренінгу, орієнтована на розвиток емоційного інтелекту підлітка «Емоційний інтелект» (укладачі: Шапка І.В., Сідей Я.І., практичні психологи Реваківського ЗЗСО І-ІІІ ст. Кіцманського району). Первинну експертизу здійснювали Романовська Д.Д., Гончарова-Чагор А.О. Завантажити



Психодіагностичний фаховий інструментарій, схвалений рішенням обласної Експертної комісії НМЦППСР ІППОЧО 28.02.2018 (протокол №32):

1. Анкета для вчителів 1-х класів з визначення змісту та завдань психологічного супроводу педагогічної діяльності у практичній реалізації Нової української школи (авторська розробка Романовської Д.Д., завідувача НМЦ практичної психології та соціальної роботи ІППОЧО). Первинну експертизу здійснював Чаплак Я.В. Завантажити


Психодіагностичний фаховий інструментарій, схвалений рішенням обласної Експертної комісії НМЦППСР ІППОЧО 25.10.2017 (протокол №31):

1. Опитувальник для батьків «Аналіз сімейних взаємин» для  вивчення взаємин між батьками і дітьми, поданий Продан М.В., практичним психологом Романківецької гімназії ім. К.Ф. Поповича Сокирянського району (джерело: «Путівник класного керівника. Методичний посібник» / укладачі: Тарасова Т.В. Кириченко В.І. – Тернопіль, «Терно-граф», 2006р. – С. 198-203). Первинну експертизу здійснювала Семенчук Н.В. Завантажити

2. Анкета для вивчення соціально-психологічного клімату в педагогічному колективі, подана Пастушок І.В., практичним психологом Грубнянської ЗОШ І-ІІІ ст. Сокирянського району (джерело: Коломінський Н.Л. Психологія педагогічного менеджменту – К.: МАУП, 1996. – С. 171-173). Первинну експертизу здійснював Драпака А.В. Завантажити

3. Методика для вивчення стилю керівництва в педагогічному колективі, подана Пастушок І. В., практичним психологом Грубнянської ЗОШ І-ІІІ ст. Сокирянського  району (джерело: Коломінський Н.Л. Психологія педагогічного менеджменту – К.: МАУП, 1996. – С. 165-170). Первинну експертизу здійснював Драпака А.В. Завантажити

4. Проективна методика «Тест EOF» для оцінки бачення людиною свого місця в суспільстві, в суспільному розподілі праці, подана Дєдов О.А., практичним психологом Хотинського НВК «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня» (джерело: http://azps.ru/tests/proforientation/eof.html). Первинну експертизу здійснювала Тільняк В.І. Завантажити

5. Опитувальники з визначення Его-станів дорослих «Структурні ЕГО-Стани», «Функціональні Его-стани», подану Барабащук Т.М., практичним психологом КУ «Чернівецька обласна психіатрична лікарня», трансактним психотерапевтом (джерело: сайт Української асоціації трансактного аналізу (УАТА) http://uata.org.ua/ з книги Julie Hay «TA for trainers», адаптовано В.Є. Гусаковським). Первинну експертизу здійснювала Романовська Д.Д. Завантажити

6. Методичний комплекс (10 методик) для визначення емоційного розвитку дитини дошкільного та молодшого шкільного віку, поданий Дєдов О.А., практичним психологом Хотинського НВК «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня» (джерело: http://azps.ru/tests/proforientation/eof.html). Первинну експертизу здійснювала Анатійчук М.О.: 
Завантажити комплекс

6.1. Методику «Вивчення емоційного стану» (за О.Кучеровою),  методику «Сім’я в образах тварин» (за О. Венгером), методику «Лінеограма» (за О.Соколовою), методику «Сюжетні картинки», методику «Незакінчені речення», методику«Вивчення емоційно обумовленої поведінки дошкільників», анкету «Визначення емоційного благополуччя дитини
в групі дитячого садка» (за Г. Людиною та Л. Мікулік) (джерело: Практичний психолог: дитячий садок. – 2017. – №4. – С.37-42);

6.2.    Методику «Годинник», методику «Кінотеатр» (джерело: Практикум   по   психологии   состояний:   Учебное   пособие / Под   ред. проф. А.О. Прохорова. – СПб: Речь, 2004. – С.312);

6.3.    Інтерпретаційний тест «Сумна мама» (модифікація методики Г.Т. Хоментаускас) (джерело: В мире детских эмоций.Пособие для практических работников ДОУ / Т.А.Данилина, В.А.Зедгенидзе, Н.М.Степина. – М.: АЙРИС ПРЕСС, 2007. – С.47-48).



Просвітницько-профілактичні відео-ролики для педагогів та батьків, схвалені рішенням обласної Експертної комісії НМЦППСР ІППОЧО 25.10.2017 (протокол №31) з обов’язковим попереднім обговоренням та процедурою рефлексії після перегляду:

1. «Обережно – кібербулінг!», поданий Каменюк В.В., соціальним педагогом Старововчинецького ліцею Глибоцького району. Первинну експертизу здійснювала Оксіна Н.В. Завантажити подання
Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=R500QJiUhMM

2. «Наша увага – це найкраща профілактика», поданий Москалюк А.П., практичним психологом Тарашанської ЗОШ  I-III ст. Глибоцького району. Первинну експертизу здійснювала Оксіна Н.В. Завантажити подання
Джерело:  https://www.youtube.com/watch?v=dOZav094T0o


Корекційно-розвивальний та просвітницько-профілактичний інструментарій, схвалений рішенням обласної Експертної комісії НМЦППСР ІППОЧО 25.10.2017 (протокол №31) та рекомендований до застосування в освітніх закладах області:


1. Розвивальна програма сенсорного розвитку по забезпеченню системності та індивідуальної спрямованості дітей раннього віку «Форма. Колір. Величина» (автор: Заброцька І.В., практичний психолог ДНЗ №10 «Попелюшка» м. Чернівців). Первинну експертизу здійснювала Романовська Д.Д. Завантажити

2. Просвітницька тренінгова програма роботи з педагогами «Шляхи формування психологічної компетентності вчителя»(укладачі: Колесник А.І., методист РМЦ управління освіти Глибоцької РДА; Москалюк А.П., практичний психолог Тарашанської ЗОШ І-ІІІ ст. Глибоцького району). Первинну експертизу здійснювали Губчин О.Я., Романовська Д.Д. Завантажити

3. Профілактична програма тренінгових занять для дітей раннього підліткового віку з неповних сімей «Ми хочемо щоб нас любили» (укладачі: Колесник А.І., методист управління освіти Глибоцької РДА; Рябко Л.І. соціальний педагог Луковицької ЗОШ І-ІІІ ст. Глибоцького району). Первинну експертизу здійснювала ОксінаН.В. Завантажити

4. Корекційно-розвивальна програма соціально-психологічного  супроводу адаптації учнів 10-х класів «Я – старшокласник»(автор-укладач: Білійчук Л.І., соціальний педагог Кам’янської ЗОШ I-III ст. Глибоцького району). Первинну експертизу здійснювала Лазар Л.В. Завантажити  
5.Тренінгова програма психологічного супроводу особистісно-професійного самовизначення старшокласників «Правильний вибір професій – запорука успіху в житті» (автор-укладач: Аврам-Данилевич І.А., практичний психолог Драчинського ЗНЗ І-ІІІ ст. Кіцманський району). Первинну експертизу здійснювала Пислар О.В. Завантажити

6. Розвивальна програма для дітей дошкільного віку «Розвиток пізнавальної сфери» (укладач: Гарасим Г.В., практичний психолог НВК «Боянська гімназія» Новоселицького району). Первинну експертизу здійснювала Тільняк В.І. Завантажити

7. Програма з розвитку соціально-комунікативних вмінь та навичок безконфліктної взаємодії студентів-підлітків у групі«Толерантне спілкування» (укладач: Кривохижа Т.В., практичний психолог ДВНЗ «Чернівецький транспортний коледж»).Первинну експертизу здійснювала Реус О.А. Завантажити


Просвітницько-профілактичні відеоролики, затверджені рішенням обласної Експертної комісії НМЦППСР ІППОЧО 01.03.2017 (протокол №30)

1. «Інтернет дорожчий за сина» (поданий: Білійчук Л.І., соціальний педагог Кам’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів Глибоцького району) для роботи з батьками. З обов’язковим попереднім обговоренням та процедурою рефлексії після перегляду. Джерело: https://youtu.be/ay49FZms3rE

2. Мультфільм «Світ унікальності дитини» (поданий: Білійчук Л.І., соціальний педагог Кам’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів Глибоцького району) для роботи з батьками та педагогами. З обов’язковим попереднім обговоренням та процедурою рефлексії після перегляду. Джерело: https://youtu.be/RkNIpAsjYYc

3.«Мій безпечний електронний світ» (поданий: Маляр І.В., соціальний педагог Чагорської ЗОШ І-ІІІ ступенів Глибоцького району) для роботи з підлітками. З обов’язковим попереднім обговоренням та процедурою рефлексії після перегляду. Джерело: https://youtu.be/ExfQovwShBQ



Діагностичний інструментарій, затверджений рішенням обласної Експертної комісії НМЦППСР ІППОЧО 01.03.2017 (протокол №30) 

1. Методика «Дрібні рухи», з визначення рівня психологічної готовності дітей до навчання в школі, подану Базелюк Т.І., практичним психологом  Корманського  НВК Сокирянського району (джерело: psyhologdcpp.in.ua/instrumentariy/dnz.php). завантажити

2. Методика «Придумай казку», з визначення  індивідуальних  особливостей у  вияві літературної творчості учнів 7-9 років, подану Підлубною Л.В., практичним психологом Вітрянського НВК Сокирянського району (джерело: Терлецька Л. Шкільна психодіагностика – К.: Редакції загально-педагогічних газет, 2003. – с.47-48). завантажити

  
Корекційно-розвивальний інструментарій, затверджений рішенням обласної Експертної комісії НМЦППСР ІППОЧО 01.03.2017 (протокол №30)


1. Індивідуальна програма корекційно-відновлювальної роботи з учнями підліткового віку з проблемами в розвитку пізнавальної сфери та поведінці:  індивідуальна та інклюзивна форми навчання (укладач: Гончарова-Чагор А.О., методист міського методичного центру управління освіти Чернівецької міської ради; Низялик Ю.О., практичний психолог Чернівецької ЗОШ №8). завантажити

2. Комплексна програма соціально-психологічного тренінгу «Нове покоління», орієнтована на профілактику та корекцію проявів некерованої агресивності та насилля в шкільному середовищі (укладач: Гончарова-Чагор А.О., методист міського методичного центру управління освіти Чернівецької міської ради). завантажити

3. Корекційно-розвивальна програма для студентів І-ІІ курсів коледжів і технікумів «Сходинки до себе» (укладач: Горожанська І.Є., практичний психолог Державного вищого навчального закладу «Чернівецький коледж дизайну та економіки»). завантажити

4. Програма тренінгових занять «СТОП - Булінг», орієнтована на профілактику та корекцію проявів насилля в шкільному середовищі (укладачі: Кацалап В.В., практичний психолог Чернівецької  гімназії  №7, Савкова І.О., соціальний педагог Чернівецької гімназії №7). завантажити

5. Просвітницька програма тренінгових занять для молодих педагогів та викладачів фахових спецдисциплін «Педагогічна майстерність. Психологічна культура та компетентність педагогів» (укладач: Красовська С.І., практичний психолог Чернівецького державного комерційного технікуму). завантажити

6. Корекційно-розвивальна програма для студентів коледжів «Створення сприятливого соціально-психологічного клімату у студентському середовищі» (укладач: Тетеуца В.О., практичний психолог Чернівецького  коледжу Львівського національного аграрного університету). завантажити


Діагностичний інструментарій затверджений рішенням обласної Експертної комісії НМЦППСР ІППОЧО з експертизи психологічного та соціологічного інструментарію, який застосовується в навчальних закладах Чернівецької області 16.11.2016 (протокол №29):

1. Проективна методика «Паровозик» (Г.Любіна, Л.Мікулик, С.Велієва) для визначення емоційного стану дітей дошкільного віку (джерело: Диагностика психических состояний детей дошкольного возраста: Учебно-методическое пособие. Сост. Велиева С.В. – СПб: Речь, 2005  ).  Завантажити

2. Проективна методика діагностики шкільної тривожності (А.М.Прихожан) для дітей 6-9 років (джерело: Диагностика   э  моционально-морального развития. Ред. и сост. Дерманова І.Б. – СПб., 2002. С.47-60).  Завантажити

3. Проективна методика «Дитячий аперцептивний тест» (Л. Беллак, С. Беллак) для діагностики змісту потреб, конфліктів, установок особистості дітей 3-10 років (джерело: сайт Дитячий психолог).  Завантажити

4. Анкета для батьків з визначення батьківсько-дитячих відносин у родині (джерело: сайт Пирогівської загальноосвітньої школи  I - III  ступенів Глобинського району Полтавської області). Завантажити

5. «Діагностична карта оцінки потреб дитини» для соціальних педагогів (адаптація для навчальних закладів Ковальчук Т.М.). Завантажити

6. Діагностична карта адаптації першокласника (розробка Бєляєвої О., модифікація Остапчук Т.П., Романовської Д.Д.). Завантажити


Корекційно-розвивальний інструментарій затверджений рішенням обласної Експертної комісії НМЦППСР ІППОЧО з експертизи психологічного та соціологічного інструментаріюякий застосовується в навчальних закладах Чернівецької області 16.11.2016 (протокол №29):

1. Програма тренінгових занять з розвитку психологічної компетентності батьків та педагогів «Таємниці світу дитинства» (укладач: Сімак О.І., практичний психолог ДНЗ №2 «Посмішка» м Чернівці).  Завантажити

2. Програма   психологічного супроводу дитини в період адаптації до умов ДНЗ   «З радістю – у садок» (укладач:   Захливняк Н.М. , практичний психолог ДНЗ №18  м. Чернівці). Завантажити

3. Розвивальна програма «Вчуся, граюсь, розвиваюсь» для дітей середнього дошкільного віку, спрямовану на розвиток пізнавальної сфери та формування навичок критичного мислення (укладач:Хотей К.П . , п рактичний психолог ДНЗ № 32 м. Чернівці).  Завантажити

4. Програма психологічного супроводу процесу адаптації учнів 5 класів «Дружній клас – успіх кожного з нас!» (укладач Колесник А.І., методист РМЦ з психологічної служби управління освіти Глибоцької РДА). Завантажити

5. Розвивальна програма «Розвиток комунікативних здібностей та формування згуртованості колективу учнів початкової школи» (укладач Міхай А.П., практичний психолог Димківського НВК Глибоцького району). Завантажити


Діагностичний інструментарій, затверджений рішенням Обласної Експертної комісії НМЦППСР ІППОЧО з експертизи психологічного та соціологічного інструментарію, який застосовується в навчальних закладах Чернівецької області 02.03.2016 (Протокол №28).

1. Комплект діагностичних методик для роботи з учнями та педагогами позашкільних навчальних закладів (укладачі: Гончарова – Чагор А.О., методист ММЦ Управління освіти Чернівецької міської ради; Касапчук І.В., практичний психолог МЦЕНТУМ; Кучеренко О.В., практичний психолог ЦДЮТ;   Брандес О.О., практичний психолог КЮТ «Кварц»; Мельничук У.В., практичний психолог МПДЮ). завантажити блок 1
завантажити блок 2
завантажити блок 5

2. Опитувальник для батьків з визначення стилю батьківського виховання, поданий  Албу-Букатар Л.М., практичним психологом Грушівського НВК Глибоцького району (джерело: Родинна твердиня. Посібник, який допоможе батькам в емоційному, моральному і духовному розвитку дитини / Б.Кур, А. Скоулз, Р. Джонсон, Д. Нотаро. – Кременчуг: Християнська зоря, 2011. – С.1-17).

завантажити

3. Діагностична методика Е. Шафера для дітей підліткового віку, що мають труднощі у стосунках з батьками: тест «Підлітки про батьків», подану  Якименко В.Д., практичним психологом Чернівецької спеціалізованої школи І - ІІІ ступенів №22 (джерела: Сонин В.А. Психодиагностическое познание профессиональной деятельности. – СПб., 2004. – С.169-178; http://bibl.com.ua/pshologiya/31927/index.html ). завантажити


Корекційно-розвивальний інструментарій, затверджений рішенням Обласної Експертної комісії НМЦППСР ІППОЧО з експертизи психологічного та соціологічного інструментарію, який застосовується в навчальних закладах Чернівецької області 02.03.2016 (Протокол №28).

1. Тренінг-курс із статевого виховання для підліткі
в з особливими потребами «Абетка дорослого життя» (укладач: Кантимір Т.В., практичний психолог КЗ «Хотинська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат №1»). завантажити програму

2. Корекційно-розвивальна програма з розвитку особистісної сфери та попередження психоемоційних порушень  дітей 6-10 років з особливими потребами, які перебувають на індивідуальній формі навчання (автори-укладач: Хаю О.В., практичний психолог Черепковецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Глибоцького району).  завантажити програму


3. Програма психологічного супроводу дітей (12-16 років), які перебувають у кризових ситуаціях (укладач: Джуряк Г.І., практичний психолог Розтоківської загальноосвітньої школи Путильського району). завантажити програму, завантажити додатки

4. Тренінгова програма з розвитку психологічної готовності учнів до ЗНО (автор-упорядник: Твардовська О.І., практичний психолог
Чернівецької загальноосвітньої школи №3). завантажити програму

5. Корекційно– розвивальна програма «Особливості профорієнтаційної роботи з молодшими школярами» (автор-упорядник: Медвідь В.Ю. практичний психолог Южинецького ЗНЗ  І – ІІ ст. Кіцманського району). завантажити програму

6. Програма тренінгових занять: «Подорож до свого «Я»» із профілактики вживання наркотичних речовин серед підлітків (укладач: Колесник А.І., методист РМЦ Глибоцької РДА). завантажити програму

7. Програма розвитку емоційної сфери дітей середнього дошкільного віку з обмеженими можливостями (хворих на ДЦП, зі збереженим інтелектом) «Калейдоскоп емоцій» (упорядник: Білоус Н. С., практичний психолог СДНЗ № 36 м. Чернівці для дітей з порушенням
опорно-рухового апарату). завантажити програму

8.Корекційно-розвивальна програма формування керованої поведінки та соціальної адаптації для підлітків, які опинились у складних життєвих умовах  (автор-упорядник: Якубенко В. В., практичний психолог середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Іванівці
Кельменецького району). завантажити програму

9. Арт-терапевтичні методики «Гармонізація малюнку», «Знищення страху» для корекції психологічного стану дитини, подану Круглашовою Н.В., практичним психологом Чернівецької ЗОШ № 2 (джерело: Венгер А.Л., Морозова Е.И. Психологическая помощь детям и подросткам после Бесланской трагедии 174 с. [Електронний ресурс]. Режим доступу - http://psy-dnu.com.ua/venger.pdf ). завантажити методики

Тренінгова програма «Шляхи формування мотивації досягнення успіху в обдарованих підлітків» (завантажити)

Комплект методик для діагностики психологічного стану людини (стресових станів) (завантажити)

Затверджено обласною Експертною комісією з експертизи психологічного та соціологічного інструментарію 26.02.2015 (протокол №27), рекомендовано листом Департамента освіти і науки ЧОДА від 02.03.2015 №  01-31/495 " Про результати засідання обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області " наступний інструментарій:

Корекційно-розвивальний інструментарій:
1. З метою  зменшення частоти або повній відмові від вживання підлітком психоактивних речовин на користь здорового способу життя, як наслідок, – попередження соціально-небезпечних явищ та відновлення соціальних зв’язків, психологом, арт-терапевтом Чернівецького міського благодійного фонду «Нова сім’я» Бежан А.Б. було  подано  «Програму корекції девіантної поведінки підлітків у віці 14-18 років, які мають досвід вживання психоактивних речовин» для спеціалістів соціально-психологічних служб та неурядових організацій, закладів освіти, сектору кримінальної міліції у справах дітей УМВС України завантажити

2. З метою розширення адаптаційних можливостей дітей та підлітків з агресивною поведінкою та формування позитивної самооцінки, практичним психологом ДВНЗ «Чернівецький політехнічний коледж» Оксіною Н.В. було  подано «Корекційно-розвивальну програму зняття агресивних станів у дітей та підлітків» + (додатки) завантажити  

3.  З метою досягнення високого результату і успіху в навчанні, практичним психологом Михайлівського НВК Глибоцького району Унгурян А.І. було  подано  програму «Підвищення рівня навчальної мотивації підлітків» для учнів 8-9 класів, які мають проблеми з навчальною мотивацією завантажити

4. З метою ефективної соціалізації соціальним педагогом Білоусівського НВК Сокирянського району Малиновською Н. В. було  подано  корекційно-розвивальну програму «Тренінгове заняття соціальної адаптації дітей, батьки яких за кордоном»  завантажити

5. З метою формування та розвитку позитивної самооцінки та зниження ситуативної й особистісної тривожності в учнів випускних класів під час підготовки до ЗНО та перед іспитами,  практичним психологом Вашковецького ЗНЗ І-ІІІ ст. Гавришко Н.Ф. було  подано  програму соціально-психологічного тренінгу «Як уникнути стресу» завантажити

6. З метою розвитку мотивації досягнення та інтересу до діяльності, а формування нових мотиваційних відносин, практичним психологом Вашковецького ЗНЗ І-ІІІ ст. Гавришко Н.Ф. було  подано  програму «Корекційно-розвиваючі заняття з формування мотивації до навчальної діяльності у підлітків» завантажити

7. З метою профілактичної роботи з підлітками та формування навиків прийняття правильних рішень,  практичним психологом Нижньостановецького ЗНЗ І-ІІІ ст. Кіцманського району Малярчук Т.В. було  подано  програму тренінгового заняття «Закон і Я» завантажити

Просвітницько-профілактичні відеоролики для роботи з учнями 8-11 класів, подані соціальним педагогом Молодіївської ЗОШ І-ІІІ ст. Глибоцького району Куцак Т.Л.
 
1. З метою отримання надійної та щирої  інформації від  батьків щодо їх дітей, практичним психологом Вітрянського НВК Сокирянського району Підлубною Л.В було  подано  анкету для батьків дітей 6-7 років «Чи допомагаєте ви своїй дитині стати обдарованою людиною?» завантажити

2. З метою з'ясування ситуації в колективі освітнього закладу (наприклад, у класі, в середній школі) щодо рівня перешкод стосовно ведення учнями здорового способу життя, соціальним педагогом Вашківської ЗОШ І-ІІІ ст. Сокирянського району Банар М. В. було  подано  анкету для учнів 5-11 класів «Що заважає мені вести здоровий спосіб життя?» завантажити

3. З метою «вимірювання» ставлення батьків до дитини, практичним психологом Михалківської ЗОШ І-ІІІ ст. Сокирянського району Хрептієвською Т. В. було  подано  анкету для батьків «Вивчення ставлення батьків до дитини» завантажити

4. З метою самооцінки та з'ясування у себе присутності чи відсутності  життєвих принципів, які проявляються в імпульсах, поступках та не піддаються поясненню і які ускладнюють життя та обмежують можливості розвитку особистості, а також заважають відчувати  радість від життя,  практичним психологом Сокирянської гімназії Тарановською Т. С.було  подано  тест для учнів 15-17 років «Самооцінка комплексу неповноцінності» завантажити

5. З метою виявлення схильності індивіда до суїцидальної поведінки в  учнів підліткового віку, практичним психологом Корманського НВК Сокирянського району Базелюк Т. І. було  подано  методику М. Горської «Визначення схильності до суїцидальної поведінки» завантажити

6.  З метою визначення коефіцієнту обдарованості дітей віком від 12 років у різних сферах, практичним психологом Нижньостановецького ЗНЗ І-ІІІ ст. Кіцманського району Малярчук Т.В.  було  подано  «Методику А. А. Лосєвої для визначення обдарованості» завантажити

7. З метою з'ясування рівня досягнення катарсиса через створення казки у роботі з підлітками, практичним психологом ДВНЗ «Чернівецький індустріальний коледж» Сергій Л.О. було  подано  проективну методику «Проективные сказочные карты» завантажити

8.  З метою визначення  рівня морфологічної, соціальної та інтелектуальної зрілості дітей дітей 6-7 років, практичним психологом Неполоковецького ЗНЗ І-ІІІ ст. Абрамович Т.К., практичним психологом Кіцманського ЗНЗ І – ІІІ ст. Голик Н.Д., практичним психологом Кіцманського НВК  Ісопеску Р.Т., практичним психологом Кіцманського ДНЗ «Веселка» Тимофійчук І.І. було  подано  комплекс діагностичного інструментарію «Готовність до навчання в школі»завантажити


Затверджено обласною Експертною комісією з експертизи психологічного та соціально-педагогічного інструментарію 19.11.2014 (протокол №26), рекомендовано листом Департамента освіти і науки ЧОДА від 25.11.2014 №  01-31/969 " Про результати засідання обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області " наступний інструментарій. 


1.Психологічною службою Кельменецького району подано комплект діагностичних методик для вивчення рівня компетентності сучасного педагога «Психодіагностичний інструментарій в роботі з педагогічними працівниками», упорядковану завідувачем РМК Молодою В.І., та  методистом РМК Лопанчук Ж.О. Завантажити…

2.Психологічною службою Хотинського району подано 2 комплекти діагностичних методик для: вивчення розвитку психічних процесів у дітей дошкільного віку 2.1.«Експрес-діагностика в ДНЗ», а також вивчення мотиваційної, інтелектуальної, емоційно-вольової, особистісно-соціальної готовності дитини до школи Завантажити….

2.2. «Діагностика готовності дітей до школи», упорядковані практичним психологом Хотинського НВК - Дєдов О. А. Завантажити

3. З метою психокорекції девіантної поведінки у підлітків, які перебувають на профілактичному обліку в правоохоронних органах, спеціалістом відділу соціального менеджменту, Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді міста Чернівці, Рачковською Л.В., упорядковано та подано корекційно-розвивальну програму «Програма соціально-психологічної корекції девіантної поведінки у підлітків». Завантажити…

4. Психологічною службою Кіцманського району,  з метою розвитку навичок та вмінь керувати креативним процесом та для подолання стереотипів  і бар’єрів, які обмежують творчий потенціал, подана та упорядкована практичним психологом Кіцманського ЗНЗ І-ІІІ ст. Голик Н. Д. корекційно-розвивальну програму «Розвиток творчих здібностей учнів  старшого підліткового віку». Завантаження…

5.1. З метою дослідження та визначення ефективних підходів з надання послуг неповнолітнім споживачам наркотиків, а також для сприяння їх залученню до профілактичних програм та підтримання прихильності до отримання комплексних послуг, віце-президентом ЧМБФ «Нова сім’я» Шкрета-Шварцман А.О. подано психологічний інструментарій «Гайд групових обговорень» (фокус груп), розроблений: Максименко К., дослідником МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід», Шебардіною А., старшим менеджером проектів МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід». Завантаження…

Програма модулю  просвітницько-профілактичного спецкурсу для учнівської молод  «Права та відповідальність» - 5 занять на 6 годин.  Рекомендовано для спеціалістів психологічної служби навчальних закладів системи освіти, cектору кримінальної міліції у справах дітей УМВС України у проведенні профілактичної та корекційної роботи з неповнолітніми віком 14-18 років, які мають досвід протиправної поведінки, вживання психоактивних речовин (ПАР) та їх аналогів). Автори: Романовська Д.Д., Шкрета-Шварцман А.О., Бежан А.Б. Затверджено обласною Експертною комісією з експертизи психологічного та соціально-педагогічного інструментарію 19.11.2014 (протокол №26), рекомендовано листом Департамента освіти і науки ЧОДА від 25.11.2014 № 01-31/969 "Про результати засідання обласної Експертної комісії науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області ". (завантажити)

Програма соціально – психологічної корекції девіантної поведінки у підлітків" для роботи з дітьми, які перебувають на на профілактичному обліку в правоохоронних органах
Опис психокорекційної програми завантажити

Діагностичні методики для роботи за програмою завантажити


Робочі навчально-тематичні плани тренінгів за програмою завантажити


Затверджено 26 лютого 2014 року протокол № 25,  рекомендовано до використання у роботі з дітьми, учнями навчальних закладів
Корекційно-розвивальний інструментарій (тренінгові програми роботи):
  • Корекційно-розвивальну програму з розвитку та формування комунікативних вмінь і навичок позитивного спілкування дітей 5-6 років «Крок до спілкування» (завантажити) ;
  • Програму «Ігрова психокорекція труднощів спілкування», як програму роботи з усунення викривлень емоційного реагування  та стереотипів поведінки (завантажити); 
  • Психокорекційну програму «Подолання тривожності вагітних жінок із загрозою переривання вагітності засобами арт-терапії» (завантажити);   
  • Програму корекції труднощів, які виникли в учнів першого класу під час адаптації до навчання в школі: «Разом веселіше» (завантажити);    
  • Програму психологічний супроводу формування сфери ціннісних орієнтацій підлітків (завантажити); Програму тренінгових занять для педагогічних працівників: « Збереження психічного здоров’я педагогів» (завантажити); 
  •       Програму психологічного супроводу успішної адаптації першокласників (завантажити); Розвивальну програму для учнів молодшого шкільного віку: «Розвиток уважності і навичок навчальної діяльності» (завантажити);        
  • Програму роботи батьківського клубу: «Спілкуємось з любов’ю» (завантажити); Програму психологічного супроводу інтелектуального розвитку учнів молодшого шкільного віку «Інтелектуальна мозаїка»(завантажити);
  •            Діагностично – розвивальну програму для учнів початкової ланки освіти «Розвиток обдарованості учнів»(завантажити).
  • Джерело: http://ippobuk.cv.ua/index.php/org-struct/2012-12-06-15-27-32/2012-12-21-13-01-29/2012-12-21-14-25-46 

Немає коментарів:

Дописати коментар